Igazi reklám őrültként, rajongok az ötletes, frappáns, megérintő vagy akár odamondó szövegekért, vagy szlogenekért. A Mad Men (Reklám őrültek) sorozat részeit már talán kívülről tudom. Ma egy igazi kis csemegébe futottam bele a hálón. Mondhatni szembe jött velem.
A zseniális grafikus Cliff Dickens újragondolta a már ismert márkák jelmondatait. Személyes tapasztalataira és közvélemény élményeire, érzéseire alapozva megalkotta az új, szerintem zseniális szlogeneket.
Ízelítőül néhány igazán csajos brand:
Maybelline – Talán csak Photoshop.
Túlzott kommentárt nem igényel, azt gondolom. Lényegre törő.
Victoria’s Secret – Csökkentjük a nők önbecsülését 1977 óta.
Ütős, és igaz. Nagyon sok ellen kampány indult az évek során a csont sovány már – már anorexiás hatást keltő VS modellek illetve a cég ellen. Erre majd egy későbbi írásomban visszatérek.
Cosmopoitan – Sex vetélkedők. Sex tippek. Sex tények.
Cosmo lánynak lenni trend. Egy életstílus. A Cosmo szerint legalábbis. Ha anya nem mondta el, hogy mit tegyél a pasiddal, nem biztos, hogy egy magazin lesz lesz rá a megfelelő, hogy mindezt az infót megtudd. A Cosmo nekem kicsit olyan mint a tini filmekben a ,,széplányos,, csajos falka akit mindenki megdug, de senkinek sem kell hosszútávon. A leírás zseniális.
LV – Valószínűleg hamis
Igen, valószínűleg az. A vaterán, jófogáson ötezerért, kapható. 😉 Nem mondom, hogy nem járt jól vele a LV, jó nagy iparágak épültek a hamisításra is. Mint azt tudjuk a negatív reklám is reklám. De ami igaz az az igaz. Ami igazi az pedig igazi. Ez is tény.
Nézzünk egy pár jól ismert márkát csak az íze végett:
McDonald’s – Mert csak 4 dollárod van
… bár őszintén szólva, ha van / volna 4 dollárom valószínű akkor sem a mekibe mennék, hogy elköltsem. Amerikában van igazán mondanivalója! Nagyon jó és ütős gondolat!
Pepsi – Ha nincs Coca Cola
A jó öreg nincs ló, jó a szamár is effektus. Ez egy olyan ,,harcocska,, amiből a Pepsi sosem fog győztesen kijönni. A Coca Cola az Coca Cola.
Lay’s – Ízesített levegő.
Ami igaz az igaz. 2/3-része levegő. Bármilyen bosszantó is. Mégis megvesszük. 😉
Játszunk is egy kicsit! 😉
LEGO – Természeti csapás a lábaidnak.
Apukák, anyukák erről hosszasan tudnának mesélni! De ettől függetlenül én mondom a lego kell a legó jó! A szlogen aranyos! … mindentől függetlenül.
Monopoly – Egy nagyszerű mód barátságok megszüntetésére.
Telitalálat ismét. A játék amely komoly sértődésekhez vezet(het). Avagy kinek nagyobb, van több… Felnőttek erőfitogtatása egy játék mögé zárva. Okosan.
Candy Crush – A játék tiszta kokain változata
Igen. Hosszan tudnék írni erről a facebook jelenségről. Mely olyan függőséget vált ki a felhasználókból, mint a szlogenbe épített kokain. Emlékszem a a közösségi oldal régebbi verziójára mikor még nem lehetett szabályozni a meghívásokat. Szinte óránként kaptam a felkéréseket az ismerősöktől. Én tiszta vagyok! 🙂 Soha nem játszottam vele és egyetlen facebook játékkal sem. Őszintén szólva nem is értem azokat az embereket akiknek erre van idejük. Főleg a munkahelyükön.
Egy kis Nike
Nike – Csak vedd meg.
Na igen. A lényeg, Just do it – csak csináld! Minél többször.
AKTUÁLIS
Pokémon Go – Menni a szabadba!
Igen, igen telitalálat! A Pokémon Go kivisz a szabadba és én imádom érte! Az, hogy fejlesztők sokat keresnek ezzel, őszintén szólva engem nem érdekel. Nagyokat sétálok, megismerem jobban a városom, országom és közben igazán jól szórakozom. Frappáns és telitalálat az új szlogen! Gratulálok!
Remélem, hogy tetszett ez a kis ízelítő amit összeraktam számotokra. A tehetséges srác 40 brandet gondolt újra. A többit itt megtalálhatjátok: http://honestslogans.com/
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: